Програма лояльності. Як розробити найкращу?
Майже кожен маркетолог та власник бізнесу знає, що утримання існуючого клієнта обходиться в 5-7 разів дешевше, ніж залучення нового....
Програма лояльності. Як розробити найкращу?
JTBD, чому клієнти "наймають" та "звільняють" продукти?
Що очікуватимуть клієнти від бізнесу у 2021? 7 CX трендів!
Що таке CSAT? Як розрахувати та коли використовувати.
CRAFT INNOVATIONS партнер платформи відкритих інновації REACTOR.UA
Customer Retention vs Revenue Retention
5 ключових KPI лояльності
7 Інструментів ефективного мозкового штурму.
Як впливати на клієнта за допомогою перед-проектування його клієнтського досвіду?
CINO (Chief Innovaion Officer), хто він та коли потрібен компанії?
Мозковий штурм - синтез ідей для рішення задач бізнесу.