АУДИТ ВЗАЄМОДІЇ З КЛІЄНТАМИ 

Незалежна оцінка процесів роботи компанії очами її клієнтів 

Аудит сервісу – послуга, що допомогає компанії швидко діагностувати слабкі сторони своєї роботі з клієнтами,  оцифрувати показник лояльності (NPS, CSAT, CSI) та отримати рекомендації, які дії варто зробити щоб змінити ситуацію на краще.

Аудит складається з 2-х частин:

Що отримує бізнес у результаті Аудиту

По результатам аудиту, клієнт отримує розгорнутий звіт в якому ми надаємо інформацію щодо результатів досліджень, а саме: інсайти та висновки за спостереженнями і інтерв'ю з клієнтами та співробітниками,  наші рекомендації як можна покращити сервіс для клієнтів та внутрішні процеси обслуговування.

Навіщо бізнесу проводити аудит сервісу

clients-vision.png
Незалежна оцінка

Ви маєте змогу побачити свій бізнес очима клієнта 

focus.png
Фокус

Результати аудиту дозволяють правильно розподілити пріорітети 

competitors.png
Конкурентна перевага

Ви будете знати очікування клієнтів краще за конкурентів та бути на крок попереду

Не певні з чого почати? 

Почніть з консультації нашого експерта

У зручний для вас час, зручним для вас способом, безкоштовно

ІНШІ ПОСЛУГИ

Нові продукти