СТРАТЕГІЯ ІННОВАЦІЙ
Формування системного підходу до роботи з інноваціями
Стратегія інновацій –
навігаційна карта у океані нових ідей
Інновація – перетворення ідеї у рішення, що надає додаткову цінність своєму клієнтові та вигоду розробникові.
Перетворення ідей у рішення вимагає від компанії ресурсів – фінансових, часових, людських та завжди має альтернативну вартість. Як визначити, яким ідеям надати пріоритет?
Стратегія інновації – план дій по досягненню цілей у сфері розробки та впровадження нових рішень, що визначає напрями інвестицій у коротко, середньо та довгостроковому горизонті, критерії оцінки, необхідні ресурси та основні дії необхідні для досягнення мети.
Наявність стратегії інновацій дозволяє:
-
Усвідомлено підходити до відбору проектів та ідей
-
Знизити ризик невдалих інвестицій
-
Збільшити швидкість тестування та виводу нових продуктів на ринок
-
Своєчасно расширювати базу знань та компетенцій компанії
-
Побудувати стратегічну мережу технологічних партнерств
-
Системно працювати зі стартап екосистемою
-
Зменшити опір змінам в середині компанії
Як результат дає можливість:
-
Першими реагувати на зміни у потребах клієнтів;
-
Випередити конкурентів із запуском нових сервісів та продуктів;
-
Отримувати більший прибуток та долю ринку;
-
Мати привабливий імідж інноваційної компанії;
-
Створювати нові ніші на ринку
Як розробляється стратегія інновацій
Навіщо бізнесу мати стратегію іновацій
Не певні з чого почати?
Почніть з консультації нашого експерта
У зручний для вас час, зручним для вас способом, безкоштовно