CUSTOMER EXPERIENCE DESIGN
Підвищення прибутковості бізнесу завдяки проектуванню процесів обслуговування клієнтів
Клієнтський досвід –
конкурентна перевага компанії
- Що впливає на лояльність клієнта до бренду, продукту, сервісу?
- Чому в одних компаниях черги з клієнтів, а інші повинні постійно рекламуватись та давати знижки, щоб залучити нових чи утримати існуючих покупців?
- Як клієнтоцентричність збільшує прибуток компанії?
Клієнтський досвід - сукупність емоційних, раціональних, фізичних та нематеріальних елементів взаємодії між клієнтом та компанією, та оцінка клієнтом цього процессу.
На кожному з етапів компанія може втратити клієнта бо не розуміє очікувань та оцінки користувачем досвіду який з ним відбувається.
Факторів що впливають дуже багато:
Наші послуги:
Ми в Craft Innovations допомагаємо бізнесу вибудувати процеси та технічні елементи взаємодії з клієнтами таким чином, щоб отриманий ними досвід спонукав їх повертатися та рекомендувати вашу компанію, зменшував чутливість до ціни, підвищував конверсію у корисну дію на усіх етапах вронки відносин.
Як це відбувається:
-
Досідження існуючого досвіду клієнтів ( якісні дослідження)
-
Аудит інснуючих процессів взаємодії з клієнтами в компанії ( або дизайн з 0 )
-
Визначення можливостей до покращення.
-
Формування гіпотез до змін (продукт, процесси, бізнес модель, "технічні" елементи)
-
Прототипіювання рішень та їх тестування з клієнтами ( якісне /кількісне)
-
Впровадження змін.
-
Супровід та навчання персоналу клієнтоцентричності.
Навіщо бізнесу інвестувати в досвід клієнтів
Не певні з чого почати?
Почніть з консультації нашого експерта
У зручний для вас час, зручним для вас способом, безкоштовно