ДОСЛІДЖЕННЯ КЛІЄНТІВ
Діагностика відносин з компанією, визначення потреб, перевірка гіпотез нових продуктів та сервісів.
Що таке дослідження клієнтів (User research / Custdev)?
Як казав Стив Бланк - “There are no facts inside the building, so get the hell outside.”
User research ( дослідження клієнтів) інструмент, що дозволяє в стислі терміни, отримати якісне уявлення про поведінку, потреби, мотивацію, очікування, сприйняття, страхи вашого цільового клієнта.
Дослідження кілєнтів використовують для:
-
Диагностики проблем з сервісом компанії чи продукту
-
Оптимізації маркетингових комунікацій
-
Пошуку інсайтів про потреби клієнтів
-
Перевірки гіпотез нових продуктів, сервісів, бізнес моделей
-
Підготовки для виходу на нові ринки
Своєчасно проведене дослідження клієнтів та іх коректна інтерпретація допомагає уникнути втрат, визначити нові точки зростання компанії.
Для проведення досліджень використовуються:
-
Глибинні інтерв'ю - техніка що дозволяє побудувати глибинну емпатію з клієнтом та заглибитись у причинно-наслідкові зв'язки у поведінці клієнтів.
-
Спостереження - техніка що допомагає дізнатися як саме клієнт вирішує певну задачу, з якими складнощами стикається, як адаптується та оптимізує свої дії.
-
Метод "Мокасин" - проживання досвіду клієнта в реальних умовах.
-
Технічні засоби спостереження за взаємодією клієнта з цифровими інтерфейсами
Наші послуги:
Команда Craft Innovations пропонує послуги з проведення комплексних досліджень клієнтів в стислі терміни.
Що ми робимо:
-
Рекрутинг респондентів ( Worldwide )
-
Підготовка питань або тестів.
-
Проведення досліджень або супровід ( навчання) команди замовника
-
Дешифровка, інтерпретація та підготовка аналітичного звіту.
Якісні дослідження забезпечують керівників, продакт менеджерів, маркетологів, дизайнерів сервісу, об'єктивною інформацією для прийняття стратегічних та тактичних рішень від першоджерела - клієнта.
Навіщо бізнесу досліджувати клієнтів
Нові можливості
Розробка на базі інсайтів нових продуктів та сервісів
Конкурентна розвідка
Знати, де конкуренти краще ніж ви роблять свою справу
Покращення сервісу
Де клієнти очікують кращої роботи від вас, або ваших продуктів?