ДОСЛІДЖЕННЯ КЛІЄНТІВ

"Якщо ви зосередитесь на конкурентах, вам потрібно буде увесь час чекати, поки вони щось зроблять. Сконцентрувавшись на споживачах ви станете більш інноваційними"
Джефф Безос

Дізнавайтесь інсайти про реальні проблеми клієнтів!

Розуміння потреб клієнта є фундаментом успішних інновацій. Величезна кількість проектів провалилася саме через невідповідність потребам людей для яких їх створювали. ​

Для пошуку інсайтів використовують етнографічні дослідженя, які дозволяють заглибитись у життєвий досвід клієнта, зрозуміти яку роботу йому потрібно виконати (job to be done) для досягнення своїх цілей та як наслідок створювати продукти та сервіси оріентовані на справжні потреби.

Ми в Craft Innovations допомагаємо компаніям вивчити та краще зрозуміти свого кліента, фасілітуючи процесс досліджень та навчаючи використаню на практиці методологій IDEO до пошуку бажаних інсайтів.

ПОШУК ІНСАЙТІВ: ЕТАПИ ТА РЕЗУЛЬТАТ

 1.  ФОРМУВАННЯ ГІПОТЕЗ ТА ЦІЛЕЙ.

 

  • Формування команди

  • Визначення цілей та напрями дослідження

  • Знайомство з методологією

 2.  ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ КЛІЄНТІВ.

 

  • Спостереження

  • Глибинні інтерв'ю

  • Занурення у "досвід" клієнта

 3.  АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ.

 

  • Створення персон

  • Визначення переліку проблем

  • Оцінка потенціалу проблем

  • Відбір ідей до опрацювання

 4.  ТЕСТУВАННЯ З КЛІЄНТОМ ТА ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТІВ

 

  • Тестування створених персон

  • Корпоративна презентація

Все починається зі знайомства!
Вас цікавить ця тема? Давайте поспілкуємося!

Поговоримо про ваш проект?

Залишити контакти

  • LinkedIn - White Circle
  • Facebook - White Circle

Україна, Київ
+380 (67) 406 63 63
hello@craftinnovations.com.ua

craft.png